נושא השיעור – פסטיבל בלאגן
Table of Contents
מטרות השיעור
- החניך יחזק את טכניקת ה"אינשופלה" שלו
- החניך יפנים את הקשר בין צעד בסיס שלישי לוריאציות השונות
- החניך ייוודע לקונספט ה"פסטיבל" ברואדה באמצעות תרגול חוויתי
חלק א' (15 דק')
פתיחה
- שלום אני ___.
- ברמה יש שלושה שיעורים, חובה לעבור את שלושתם לפחות פעמיים כל אחד ורצוי יותר
- השיעור הזה יתמקד במעגלי הרואדה שאנחנו רואים במהלך הערב, בשיעורים הבאים (שבוע הבא ועוד שבועיים) תהיה התמקדות בריקוד הזוגי שאנחנו רוקדים לבד מול הפרטנר\ית.
- חשוב להגיע לשלושת השיעורים לפחות פעמיים, ורצוי יותר.
- בלי שיודעים פרפקט לא עולים רמה – וגם אז כדאי להתייעץ עם מדריך
בקרת רמה – וופאה, אינשופלה, דמה, DQN
- סופרים מהר,נותנים להם לבצע כמה וופאות, אינשופלות וDQN.
- ניתן להוסיף גם קוקו איקוקיטו ואינשופלה דובלה (כן, שניהם תרגילים של רמה 2!)
- מי שלא מצליח לבצע את התרגילים בצורה טובה, יורד רמה.
- מי שלא מצליח לבצע אינשופלה דובלה בצורה טובה – לשיקול דעת המדריך
אינשופלה אידמה
הצגה – שם התרגיל, סימון
הדגמה
- לפני ההדגמה – להזהיר שיהיה מבחן "מה ראיתם פה". זה מעורר קשב
- לא לשכוח להציב מישהי לעבור אליה אחרי הדמה
ניתוח רעיוני – מה ראיתם פה?
- שלשה ראשונה אינשופלה
- 5 עדיין אינשופלה (מתח)
- 6-7 דמה
- יד ימין שמתרוממת
התנסות חוויתית
- מזניקים אותם לשלשה ראשונה של אינשופלה, ולעצור. מובילים תסתכלו על הבחורה הבאה, קחו את יד ימין אחורה וסובבו אותה אל העוקבת שאליהם אתם עוברים. 5-6-7 עוברים אליה לאחיזה סגורה.
שאלות?
תרגול מודגש
מומלץ לשים לב לדגשים הבאים:
- אחיזה נכונה
- מתח ב5
- עוזבים יד אחרי ה5
אינשופלה ידמה קונאונה / קונדוס / קונטרס
קון אונה = מחיאה ב7
קונ דוס = 7+8
קונ טרס = 7+8+1
מה קורה כשלא מספיקים לDQN?
- חשוב להגיע עד ה-3
- ב3 נהיה ב90 מעלות אליה עם מתח בגב
- עוקבות מחכות לנו עם יד בגובה המותן, או מורמת באוויר עם ליידי סטייל
- עוקבות – ממשיכות לעשות צעדים
שיר תרגול ראשון
מתרגלים אינשופלה ידמה קונ אונה, דוס וטרס
מתרגלים DQN
שירת תרגול – "אינשופלה, דובלה, יוצאים-עכ-שיו! אינשופלה-2-3_יד_עוברים_סוגרים
חלק שני – 15 דק'
אנשופלה דובלה
הם כבר יודעים את התרגיל מרמה 2! מי שלא – יורד עכשיו.
תרגול + דגשים:
- עוקבת נספגת ביד ימין של המוביל מאחורה ב5, משתמשת בקונטרה שלו בתור קפיץ לחזור חזרה. בנים צריכים לתת קונטרה, בנות צריכות להישען ולצאת מתוך ההובלה בגב, ולא להוביל את עצמן.
- אם המוביל לא מרים את יד שמאל (שלו), אולי הוא רוצה שתישארי. לא להוביל את עצמך לדובלה.
- מובילים – לא דוחפים באגרסיביות
- רגליים – צעד בסיס שלישי
- צעדים קטנים
- ידיים לא מתיישרות
אנשופלה קומפליקדו
הצגה (שם +סימון)
הדגמה – מה ראיתם פה
- כמה פעמים החלפנו מקומות?
- מי הסתובב ולאיזה כיוון
- מי היה מאחורי מי ומתי
פירוק רעיוני
- אינשופלה ראשונה – יד על הגב של העוקבת, ותופסים את יד שמאל שלה ביד ימין שלנו
- אינשופלה שנייה – אנחנו מובילים את עצמנו לאינשופלה "בתפקידים הפוכים" – כאילו אנחנו העוקבת והיא המוביל.
- אינשופלה שלישית – רגילה.
ניתן בהתחלה לבצע ללא החלפת ידיים, ורק אח"כ החלפת ידיים.
דגשים
- ידיים בגובה המותניים – שיהיה קל לתפוס
- מתח בכל 1 ו5
- ליטוף דרך השכם \ כתף בשביל לסמן לעוקבת להשאיר את היד השמאלית שלה
- צעדים קטנים
- יד מעל הראש קרובה יחסית לראש
שיר תרגול שני
מתרגלים אינשופלה דובלה + קומפליקדו
מגוונים באינשופלה ידמה