מערך שיעור: רמה 2
-שיעור 3-
*המערך הינו סדר לימוד מומלץ. לא חובה ללמד באותו הסדר אבל כן חובה להעביר את כל התוכן בצורה כזו או אחרת.
**לא בכל תרגיל כתוב בידיוק איך ללמד אבל כן יהיה כתוב התוכן שצריך להעביר, אופן ההעברה שלו נתון לשיקולו של המדריך.
***כשכתוב בנים/בנות: זהו הסבר על הצעדים לפי הביטים, 1- 2- 3_5- 6- 7, ניתן להיעזר בהסבר זה לשירת תרגול.
קישור לשיעור בסילבוס – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GOWIEe8tAw0I4tqQmhiRz0CI6GrNSdctEP1NQxu72Rs/edit#gid=1553875182&range=D14
מוטיבציה לשיעור –
- בנים – הובלות מיד ימין
חלק א' (15 דק')
- טכניקה מתקדמת לאינשופלה. אופציות לדגשים:
- בנות מזהות מתח קצת יותר חזק ב1
- צעדים קטנים – שני הצדדים
- ניסוי הובלה רק ב1 וב2
- מתחים ב1 וב5
- צעד בסיס שלישי
- סגנון קובני
- אינשופלה ימין לימין
- סיום – או ימין לשמאל או ימין לימין
- אם מספיקים – אינשופלה קונ-וואלטה
דגשים:
- לא ליישר ידיים
- בנות לזהות מתח ולא להוביל
שיר תרגול ראשון
מתרגלים מגוון אינשופלות + אינשופלות y dame.
חלק ב' (15 דק')
- סיבוב וואלטה
- אינשופלה קונ וואלטה
- סטייל בנות
- סיבוב דרך צעדים או דרך הוק-טרן
- אינשופלה קון אוולין
- בונוסים:
- סיבוב מתחת ליד
- דמה ימין לימין
שיר תרגול שני
חלק ג' (15 דק')
- אל-אונו
- מתחיל אינשופלה ימין לימין
- ב2 מורידים את היד במקום להעלות
- החלפת אחיזה ליד לגו
- תופסים יד נוספת ב4
- צעד בסיס שלישי
- אל דוס
- מתחיל אינשופלה ימין לימין
- החלפת אחיזה בשש
שיר תרגול שלישי
סיכום
חוזרים על כל התרגילים שנלמדו בשיעור:
חוזרים על העקרונות של מדיה נוצ'ה ומה המשמעות שלהם:
1. מי שיודע מלמד את מי שלא יודע.
2. אם תעשו, יהיה / אם לא תעשו, לא יהיה.
הערות כלליות
- ללמד תוך כדי תנועה! לא לחפור במילים, לא להעמיד את התלמידים יותר מכמה שניות של הסבר בלי לזוז!
- לעשות מלא חילופים!
- רצוי להיות ענייניים ואסרטיביים, בלי מילים מיותרות. לדבר קצר, ברור ולעניין.