*המערך הינו סדר לימוד מומלץ. לא חובה ללמד באותו הסדר אבל כן חובה להעביר את כל התוכן בצורה כזו או אחרת.
**לא בכל תרגיל כתוב בידיוק איך ללמד אבל כן יהיה כתוב התוכן שצריך להעביר, אופן ההעברה שלו נתון לשיקולו של המדריך.
***כשכתוב בנים/בנות: זהו הסבר על הצעדים לפי הביטים, 1- 2- 3_5- 6- 7, ניתן להיעזר בהסבר זה לשירת תרגול.
מוטיבציה לשיעור – בנים לומדים להוביל סיבובים מיד ימין
חלק א' (15 דק')
פתיחה – שלום, אני <שם>, היום אנחנו לומדים את שיעור 1 של רמה 2. מומלץ לעבור את הרמה לפחות פעמיים לפני שעולים לרמה 3.
היום נלמד מספר תרגילים מבוססי אינשופלה, שיעשירו את הריקוד שלנו ויכינו אותנו לרמה השלישית.
חיזוק אינשופלה
- שריר w
- אחיזה בלי אגודלים
- קצב נכון
- בונוס – צעד בסיס שלישי
- בונוס – מעגליות
אנשופלה ידמה
- שם, סימון, הדגמה, מה ראיתם
- שלשה ראשונה של אינשופלה + עצירה. מעבר לבחורה הבאה לאחיזה סגורה
- תרגול, התבוננות
- בונוסים:
- הובלה נכונה
- תנועת שמש עם יד ימין של הבנים
- דגשי דאמה
- נקודת העוגן – חייבים להגיע עד ה3
- בנות מתחילות לבד
שיר תרגול ראשון
מתרגלים הרבה אינשופלה, דאמה ואינשופלה ידמה. עושים גם קון אונה וקון דוס.
חלק ב' – (15 דק')
אינשופלה דובלה
- סימון, הצגה, מה ראיתם
- תנועה רעיונית – אינשופלה כשיד ימין לכתף שמאל של הבחורה, ועוצרים ב3
- חוזרים ומנסים שוב, לאינשופלה דובלה אינסופי
- הובלה – לראות שבנים לא דוחפים את הגב של הבנות אלא רק נותנים קונטרה
- בונוסים:
- שילוב עם דמאים מיוחדים
- אם יש זמן, אפשר להתחיל קומפליקדו
שיר תרגול שני
רוקדים עם אינשופלה רגיל, דובלה, ידמה, דובלה ידמה, ומתבלים לפי הטעם בקונאונה וכו
חלק ג' (15 דק')
אינשופלה קומפליקדו
- אפשר לנסות קודם בלי ידיים
- יד מחליקה על הכתף – לראות שזה קורה ובמיקום הנכון
- קישור לצעד בסיס שלישי
דמה קונטרס
- מחיאות ב7-8-1
- אנחנו נכנסים לאחד של השמינייה הבאה, לכן לא נעשה DQN כמו שצריך
- איך מספיקים "חצי DQN"? צריך להגיע עד ה3 לכל המאוחר
פסטיבל בלאגן
- אינשופלה ידמה קונאונה, אינשופלה דובלה ידמה קונדוס, אינשופלה קומפליקדו ידמה קונטרס
- תרגול וכיף
שיר תרגול שלישי
סיכום
חוזרים על כל התרגילים שנלמדו בשיעור:
חוזרים על העקרונות של מדיה נוצ'ה ומה המשמעות שלהם:
1. מי שיודע מלמד את מי שלא יודע.
2. אם תעשו, יהיה / אם לא תעשו, לא יהיה.
הערות כלליות
- ללמד תוך כדי תנועה! לא לחפור במילים, לא להעמיד את התלמידים יותר מכמה שניות של הסבר בלי לזוז!
- לעשות מלא חילופים!
- רצוי להיות ענייניים ואסרטיביים, בלי מילים מיותרות. לדבר קצר, ברור ולעניין.