תפריט סגור

מערך שיעור 2.1 – מדיה אריאל

*המערך הינו סדר לימוד מומלץ. לא חובה ללמד באותו הסדר אבל כן חובה להעביר את כל התוכן בצורה כזו או אחרת. 

**לא בכל תרגיל כתוב בידיוק איך ללמד אבל כן יהיה כתוב התוכן שצריך להעביר, אופן ההעברה שלו נתון לשיקולו של המדריך.

***כשכתוב בנים/בנות: זהו הסבר על הצעדים לפי הביטים, 1- 2- 3_5- 6- 7, ניתן להיעזר בהסבר זה לשירת תרגול.

מוטיבציה לשיעור – בנים לומדים להוביל סיבובים מיד ימין

חלק א' (15 דק')

פתיחה – שלום, אני <שם>, היום אנחנו לומדים את שיעור 1 של רמה 2. מומלץ לעבור את הרמה לפחות פעמיים לפני שעולים לרמה 3.

היום נלמד מספר תרגילים מבוססי אינשופלה, שיעשירו את הריקוד שלנו ויכינו אותנו לרמה השלישית.

חיזוק אינשופלה

  • שריר w
  • אחיזה בלי אגודלים
  • קצב נכון
  • בונוס – צעד בסיס שלישי
  • בונוס – מעגליות

אנשופלה ידמה

  • שם, סימון, הדגמה, מה ראיתם
  • שלשה ראשונה של אינשופלה + עצירה. מעבר לבחורה הבאה לאחיזה סגורה
  • תרגול, התבוננות
  • בונוסים:
    • הובלה נכונה
    • תנועת שמש עם יד ימין של הבנים
  • דגשי דאמה
    • נקודת העוגן – חייבים להגיע עד ה3
    • בנות מתחילות לבד

שיר תרגול ראשון

מתרגלים הרבה אינשופלה, דאמה ואינשופלה ידמה. עושים גם קון אונה וקון דוס.

חלק ב' – (15 דק')

אינשופלה דובלה

  • סימון, הצגה, מה ראיתם
  • תנועה רעיונית – אינשופלה כשיד ימין לכתף שמאל של הבחורה, ועוצרים ב3
  • חוזרים ומנסים שוב, לאינשופלה דובלה אינסופי
  • הובלה – לראות שבנים לא דוחפים את הגב של הבנות אלא רק נותנים קונטרה
  • בונוסים:
    • שילוב עם דמאים  מיוחדים
    • אם יש זמן, אפשר להתחיל קומפליקדו

שיר תרגול שני

רוקדים עם אינשופלה רגיל, דובלה, ידמה, דובלה ידמה, ומתבלים לפי הטעם בקונאונה וכו

חלק ג' (15 דק')

אינשופלה קומפליקדו

  • אפשר לנסות קודם בלי ידיים
  • יד מחליקה על הכתף – לראות שזה קורה ובמיקום הנכון
  • קישור לצעד בסיס שלישי

דמה קונטרס

  • מחיאות ב7-8-1
  • אנחנו נכנסים לאחד של השמינייה הבאה, לכן לא נעשה DQN כמו שצריך
  • איך מספיקים "חצי DQN"? צריך להגיע עד ה3 לכל המאוחר

פסטיבל בלאגן

  • אינשופלה ידמה קונאונה, אינשופלה דובלה ידמה קונדוס, אינשופלה קומפליקדו ידמה קונטרס
  • תרגול וכיף

שיר תרגול שלישי

סיכום

חוזרים על כל התרגילים שנלמדו בשיעור: 

חוזרים על העקרונות של מדיה נוצ'ה ומה המשמעות שלהם:

1. מי שיודע מלמד את מי שלא יודע.

2. אם תעשו, יהיה / אם לא תעשו, לא יהיה.

הערות כלליות

  • ללמד תוך כדי תנועה! לא לחפור במילים, לא להעמיד את התלמידים יותר מכמה שניות של הסבר בלי לזוז!
  • לעשות מלא חילופים!
  • רצוי להיות ענייניים ואסרטיביים, בלי מילים מיותרות. לדבר קצר, ברור ולעניין.