תפריט סגור

מערך שיעור 2.4 | מדיה אריאל

מערך שיעור: רמה 2 

-שיעור 4- 

*המערך הינו סדר לימוד מומלץ. לא חובה ללמד באותו הסדר אבל כן חובה להעביר את כל התוכן בצורה כזו או אחרת. 

**לא בכל תרגיל כתוב בידיוק איך ללמד אבל כן יהיה כתוב התוכן שצריך להעביר, אופן ההעברה שלו נתון לשיקולו של המדריך.

***כשכתוב בנים/בנות: זהו הסבר על הצעדים לפי הביטים, 1- 2- 3_5- 6- 7, ניתן להיעזר בהסבר זה לשירת תרגול.

קישור לשיעור בסילבוס – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GOWIEe8tAw0I4tqQmhiRz0CI6GrNSdctEP1NQxu72Rs/edit#gid=1553875182&range=D14

מוטיבציה לשיעור –

  • בנים – הובלות מיד ימין

חלק א' (15 דק')

פתיחה – שלום, אני <שם>, היום אנחנו לומדים את שיעור 4 של רמה 2. מומלץ לעבור את הרמה לפחות פעמיים לפני שעולים לרמה 3.

היום נתמקד בכמה טכניקות הובלה מתקדמות שיעשירו את הריקוד שלנו ויכינו אותנו לרמה השלישית.

  • טכניקה מתקדמת לDQN
    • עוצרים ב3, ומוודאים:
      • שהבנות לא צעדו קדימה
      • שהבנים פינו מקום לבנות (עשו  את הפתיחה כמו שצריך
    • מסבירים על העברת משקל, מתרגלים dame ושמים לב שהבנים לא דוחפים את הבנות בגב
  • טכניקה מתקדמת לdame
    • מה קורה אם לא מספיקים?
      • בנות מתחילות לבד (מקרה ייחודי שבנות מובילות את עצמן)
      • בנים צריכים להספיק עד ה3\4
    • סטייל בנות – להרים יד
  • סלסה etiquette
    • דאורדורנט
    • חולצות להחלפה
    • צחצוח שיניים
    • מגבת
    • בלי גב חשוף, עם שרוולים
  • טכניקה אחיזה סגורה:
    • מתח בגב, יד מונחת במיקום נכון, בחורות נשענות.
    • מתרגלים סיבובים וטיולים ללא יד שמאל (של הבנים)

שיר תרגול ראשון

מתרגלים דברים של רמה 1, עם הרבה DQN וdame.

חלק ב' – פרימה (15 דק')

  • הצגת התרגיל
    • שם, סימן, הדגמה, מה ראיתם בהדגמה?
  • מוטיבציה לצעדי בנות – קדימה לעקוף ולסגור בשלושה צעדים.
  • לימוד רעיוני של הטכניקה והמתחים:
    • לימוד מתח ב7 להליכה + מעבר לבחורה הבאה.
    • לימוד הובלה חזרה בשש
    • לימוד הובלה חזרה ב2
  • לימוד פרימה –
    • מתח ב7, בנות קדימה ב1, בנים מחזירים אותן ב2-3, ואז 5-6-7 במקום
    • שירת תרגול – קדימה-אחיזה-סגורה, וב-מ-קום.
  • שאלות
  • דגשים:
    • הובלה מהגוף
    • בנות הליכה אחרי היד
    • בנות – זיהוי מתי חוזרים לאחיזה סגורה
  • בונוסים:
    • אדיוס
    • פלמס – אריבה אבחו

שיר תרגול שני

חלק ג' (15 דק')

  • אינשופלה y דמה
  • פסטיבל בואנו מלו – (הנסיכה) הטובה והרעה
    • נסיכה טובה מקבלת נשיקה על היד
    • נסיכה רעה (לא) מקבלת מכה ביד
    • לנסיכה טובה יש שיער מושלם מדי, אז הורסים קצת את התספורת
    • הנסיכה הרעה התנהגה בעייתי, אז נותנים מכה באוויר לכיוון מרכז הגוף + רקיעה (כמו אפקט של מכות בתיאטרון)
  • בונוס –
    • אם יש זמן, אינשופלה ומפירו (:

שיר תרגול שלישי

  • פסטיבל בואנו מלו, פרימה, דמה מצחיקים והמון שמח

סיכום

חוזרים על כל התרגילים שנלמדו בשיעור: 

חוזרים על העקרונות של מדיה נוצ'ה ומה המשמעות שלהם:

1. מי שיודע מלמד את מי שלא יודע.

2. אם תעשו, יהיה / אם לא תעשו, לא יהיה.

הערות כלליות

  • ללמד תוך כדי תנועה! לא לחפור במילים, לא להעמיד את התלמידים יותר מכמה שניות של הסבר בלי לזוז!
  • לעשות מלא חילופים!
  • רצוי להיות ענייניים ואסרטיביים, בלי מילים מיותרות. לדבר קצר, ברור ולעניין.