*המערך הינו סדר לימוד מומלץ. לא חובה ללמד באותו הסדר אבל כן חובה להעביר את כל התוכן בצורה כזו או אחרת.
**לא בכל תרגיל כתוב בדיוק איך ללמד אבל כן יהיה כתוב התוכן שצריך להעביר, אופן ההעברה שלו נתון לשיקולו של המדריך.
***כשכתוב בנים/בנות: זהו הסבר על הצעדים לפי הביטים, 1- 2- 3_5- 6- 7, ניתן להיעזר בהסבר זה לשירת תרגול.
קישור לשיעור בסילבוס – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GOWIEe8tAw0I4tqQmhiRz0CI6GrNSdctEP1NQxu72Rs/edit#gid=1553875182&range=C14
חלק א' (15 דק')
- טכניקה מתקדמת לDQN
- בנים – העברת משקל הדרגתית ב4 לרגל שמאל
- קונטרה – לא דחיפה
- אנשופלה e דמה
- הומברס אל סנטרו
- בנים לימין בנות לשמאל
- חיפה
- וואלטה + clap
- אפס ושמונה – zero & ocho
שיר תרגול ראשון
מתרגלים אינשופלה e דמה והומברס אלסנטרו, עם כמה שיותר תרגול וגיוון בווריאציות רואדה שנלמדו.
חלק ב' (15 דק')
- אינשופלה אחיזה סגורה
- דגשים לגבי מסגרת נכונה – בנות נשענות אחורה, בנות תרגישו ביטחון, בנות תתקנו את הגבר – גם כשמתקנים טעויות של בנים, לעשות את זה דרכן
- טארו – חזרה מהירה
- טארו קון-מאנוס
- בונוסים:
- טארו דמנטירה
- הובלה במרחב
שיר תרגול שני
חלק ג' (15 דק')
- אקסיבלה
- שם, סימון, הדגמה
- התנסות בתנועה כללית – עובדים על הצעדים בלי אחיזה:
- בנים – צעד בסיס רביעי
- בנות – וואלטה (מתחבר למה שעשינו בהומברס אלסנטרו)
- עוברים לאחיזה סגורה, ומדגימים תוך כדי תרגול איך התרגיל מתבצע
- מסגרת והובלה – מתחבר לדגשים על המסגרת וההובלה של די-לה-קנו
שיר תרגול שלישי
- מתרגלים אינשופלות לאחיזה סגורה
- הרבה אקסיבלה
- מגוונים עם אריבה\אבחו\טארו
- אם רואים שמסתדר טוב, מוסיפים קצת הומברס אל סנטרו (למורל חיובי)
סיכום
חוזרים על כל התרגילים שנלמדו בשיעור:
חוזרים על העקרונות של מדיה נוצ'ה ומה המשמעות שלהם:
1. מי שיודע מלמד את מי שלא יודע.
2. אם תעשו, יהיה / אם לא תעשו, לא יהיה.
הערות כלליות
- ללמד תוך כדי תנועה! לא לחפור במילים, לא להעמיד את התלמידים יותר מכמה שניות של הסבר בלי לזוז!
- לעשות מלא חילופים!
- רצוי להיות ענייניים ואסרטיביים, בלי מילים מיותרות. לדבר קצר, ברור ולעניין.