תפריט סגור

שיעור 2.2 | מדיה אריאל

*המערך הינו סדר לימוד מומלץ. לא חובה ללמד באותו הסדר אבל כן חובה להעביר את כל התוכן בצורה כזו או אחרת. 

**לא בכל תרגיל כתוב בדיוק איך ללמד אבל כן יהיה כתוב התוכן שצריך להעביר, אופן ההעברה שלו נתון לשיקולו של המדריך.

***כשכתוב בנים/בנות: זהו הסבר על הצעדים לפי הביטים, 1- 2- 3_5- 6- 7, ניתן להיעזר בהסבר זה לשירת תרגול.

קישור לשיעור בסילבוס – https://docs.google.com/spreadsheets/d/1GOWIEe8tAw0I4tqQmhiRz0CI6GrNSdctEP1NQxu72Rs/edit#gid=1553875182&range=C14

חלק א' (15 דק')

  • טכניקה מתקדמת לDQN
    • בנים – העברת משקל הדרגתית ב4 לרגל שמאל
    • קונטרה – לא דחיפה
  • אנשופלה e דמה
  • הומברס אל סנטרו
    • בנים לימין בנות לשמאל
    • חיפה
    • וואלטה + clap
    • אפס ושמונה – zero & ocho

שיר תרגול ראשון

מתרגלים אינשופלה e דמה והומברס אלסנטרו, עם כמה שיותר תרגול וגיוון בווריאציות רואדה שנלמדו.

חלק ב' (15 דק')

  • אינשופלה אחיזה סגורה
    • דגשים לגבי מסגרת נכונה – בנות נשענות אחורה, בנות תרגישו ביטחון, בנות תתקנו את הגבר – גם כשמתקנים טעויות של בנים, לעשות את זה דרכן
    • טארו – חזרה מהירה
    • טארו קון-מאנוס
  • בונוסים:
    • טארו דמנטירה
    • הובלה במרחב

שיר תרגול שני

חלק ג' (15 דק')

  • אקסיבלה
    • שם, סימון, הדגמה
    • התנסות בתנועה כללית – עובדים על הצעדים בלי אחיזה:
      • בנים – צעד בסיס רביעי
      • בנות – וואלטה (מתחבר למה שעשינו בהומברס אלסנטרו)
    • עוברים לאחיזה סגורה, ומדגימים תוך כדי תרגול איך התרגיל מתבצע
    • מסגרת והובלה – מתחבר לדגשים על המסגרת וההובלה של די-לה-קנו

שיר תרגול שלישי

  • מתרגלים אינשופלות לאחיזה סגורה
  • הרבה אקסיבלה
  • מגוונים עם אריבה\אבחו\טארו
  • אם רואים שמסתדר טוב, מוסיפים קצת הומברס אל סנטרו (למורל חיובי)

סיכום

חוזרים על כל התרגילים שנלמדו בשיעור: 

חוזרים על העקרונות של מדיה נוצ'ה ומה המשמעות שלהם:

1. מי שיודע מלמד את מי שלא יודע.

2. אם תעשו, יהיה / אם לא תעשו, לא יהיה.

הערות כלליות

  • ללמד תוך כדי תנועה! לא לחפור במילים, לא להעמיד את התלמידים יותר מכמה שניות של הסבר בלי לזוז!
  • לעשות מלא חילופים!
  • רצוי להיות ענייניים ואסרטיביים, בלי מילים מיותרות. לדבר קצר, ברור ולעניין.